We zijn benieuwd naar je mening en/of ervaringen met de buitenschoolse opvang van de Yellow Bellies die momenteel tijdelijk op onze club gehuisvest is.
Wij hebben binnenkort een evaluatie en willen hier graag de input van onze leden in meenemen.