Clone of Registration 2024-25: Adults
  • Reserve your spot for Summer Activities

    Please fill in the following fields to reserve your place.
  • Dades personals

    Please fill in the following fields to reserve your place.
  • Dades de matriculació


  • SUMMER OPTIONS

    1. Improv Wine Social: Mondays and Tuesdays 17h30-19h00

    Think fast, laugh often, and see where the story takes you!

    Unwind with a glass of wine (or a soft drink) while meeting new people through fun and interactive improv activities. This relaxed social event is all about sharing laughs, building connections, and trying something new in a friendly atmosphere. No previous improv experience required!

    2.Roundtable Discussions: Wednesdays and Thursdays 17h30 -19h00

    What would you do? Let's talk about it.

    Enjoy an evening of great conversation, fresh perspectives, and a glass of wine in a relaxed social setting. Each roundtable explores a mix of thought-provoking topics—from hypothetical questions and current events to ethical dilemmas, mysteries, and pop culture. Share your opinions, hear different viewpoints, and connect with others through lively discussion, all while enjoying wine and snacks.

    3. Friday Fun Chats: Fridays 17h30-19h00

    Relaxed conversations about interesting topics!

    Wrap up your week with a chilled Friday afternoon speaking session! Grab a glass of wine or soft drink, unwind, and dive into interesting, casual conversations about current themes, trending news, and engaging lifestyle topics.  

  • Dades de pagament

  • Pricing & Total Flexibility
     
    We know summer is full of trips, changing work hours, and spontaneous plans. That’s why we don’t do fixed monthly fees. Create a schedule that fits your life perfectly:

    Price per class:

    4 classes or less: 21,00€/class
    5 to 7 classes: 19,00€/class
    8 classes o més: 18,00€/classe

    All classes include the guided activity, wine or soft drink and snacks

    Absolute flexibility: Choose exactly how many classes you want to attend throughout July (book anywhere from just 1 single class up to 23 sessions).

    Pick your own dates: Choose the specific days that work for you starting from July 1st.

    In the "Calendar Selection" section, check the boxes for the specific dates you want to attend.

  • Select Your Dates
  • El pagament de les classes es fa via transferència bancària al número de compte ES89 2100 3219 7222 0022 2558.

    Per identificar millor el vostre pagament, us agraïm que envieu un comprovant de transferència a l'adreça info@teaorcoffee.es amb el nom de l'alumne al concepte.

  • Termes i condicions

  • Reglament general de l'escola

  • Al matricular-te a les classes de Tea or Coffee School of English (“Tea or Coffee”) l’estudiant (o el seu tutor), accepta els següents Termes i Condicions:

    • El trimestre s'haurà de pagar en la seva totalitat (o part acordada) abans del primer dia de classe per poder accedir a l'aula.
    • La baixa de l'escola s’ha de notificar a info@teaorcoffee.es. Al final de cada trimestre, l'escola entén que els alumnes desitgen continuar, i per tant es cobrarà automàticament la taxa de curs que correspongui.
    • Els pagaments de matrícula i curs no són reemborsables. No es faran devolucions després de l'inici de classes.
    • A excepció que s’especifiqui el contrari, les classes no es faran en diumenge o en festius locals o nacionals. Totes les classes estan planificades en un trimestre i es poden consultar al calendari de l'alumne.
    • Les faltes d'assistència no podran ser recuperades o reemborsades.
    • Els alumnes tenen dues setmanes després de l'inici de classes per a demanar un canvi de grup. Després d'aquest periode no es podran fer canvis de grup fins el següent trimestre.
    • Per a qualsevol comunicació important, els/les alumnes han d’enviar un e-mail a info@teaorcoffee.es. Qualsevol comunicació a través del professorat o via altres canals de comunicació (Facebook, WhatsApp, etc.) no seran admesos.
    • Si una classe ha de ser modificada o cancel·lada per causa de força major (p.ex. avaria al transport públic, vaga, etc.) no es podrà reclamar una restitució de l'import de la classe.

    Versió juliol 2023 

  • Consentiment pel tractament de dades de caràcter personal

  • TEA OR COFFEE SCHOOL OF ENGLISH és el responsable del tractament de les dades personals de l’usuari i l’informa que aquestes dades seran tractades de conformitat amb el que disposen les normatives vigents en protecció de dades i d’acord amb la normativa vigent de la societat de la informació, de manera que es facilita la informació del tractament:

    Finalitat del tractament: mantenir una relació comercial amb l’usuari. Les operacions previstes per realitzar-lo són:

    • Remissió de comunicacions comercials publicitàries, sempre que s’hagi autoritzat prèviament, per e-mail, SMS, comunitats socials o qualsevol altre mitjà electrònic o físic, present o futur, que possibiliti realitzar comunicacions comercials. Aquestes comunicacions seran realitzades per TEA OR COFFEE SCHOOL OF ENGLISH i relacionades sobre els seus productes i serveis, o dels seus col·laboradors o proveïdors amb els que aquest hagi arribat a algun acord de promoció. En aquest cas, els tercers mai tindran accés a les dades personals.
    • Realitzar estudis estadístics.
    • Tramitar encàrrecs de peticions o qualsevol tipus de petició que sigui realitzada per l’usuari a través de qualsevol de les formes de contacte que es posen a la seva disposició.
    • En cas que presenti per via electrònica i/o mitjançant un formulari web, els seus per a una consulta o sol·licitud d’informació, es tractaran confidencialment i amb la finalitat exclusiva de donar resposta a la seva consulta. La transmissió de dades tindrà lloc de forma xifrada. En cas de produir-se alguna modificació en les seves dades, li preguem ens ho comuniqui per escrit el més aviat possible, a fi de mantenir-les degudament actualitzades.

    Criteris de conservació de les dades: es conservaran mentre hi hagi un interès mutu per mantenir la finalitat del tractament i quan ja no sigui necessari per a tal finalitat, es suprimiran amb mesures de seguretat adequades per garantir la pseudonimització de les dades o la destrucció total de les mateixes.

    Destinataris de les dades: No es comunicaran les dades a tercers, excepte obligació legal.

    Transferències internacionals: No es realitzen transferències internacionals de dades a tercers països fora de la UE.

    Drets que assisteixen a l’usuari:

    • A retirar el consentiment en qualsevol moment.
    • D’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament.
    • A presentar una reclamació davant l’autoritat de control (agpd.es) si considera que el tractament no s’ajusta a la normativa vigent.
    • Podrà revocar en qualsevol moment el consentiment prestat a la recepció de comunicacions comercials, enviant la seva sol·licitud al correu electrònic info@teaorcoffee.es. Dades de contacte per exercir els seus drets: C/ de l’església 4-6, bxs 1C, 08024 Barcelona. info@teaorcoffee.es.

    Els usuaris, mitjançant la marcació de les caselles corresponents i entrada de dades en els camps, marcats amb un asterisc (*) en el formulari de contacte o presentats en formularis de descàrrega, accepten expressament i de forma lliure i inequívoca, que les seves dades són necessàries per atendre la seva petició, per part del prestador, sent voluntària la inclusió de dades en els camps restants. L’usuari garanteix que les dades personals facilitades a TEA OR COFFEE SCHOOL OF ENGLISH són veraces i es fa responsable de comunicar qualsevol modificació de les mateixes.

    TEA OR COFFEE SCHOOL OF ENGLISH informa i garanteix expressament als usuaris que les seves dades personals no seran cedides en cap cas a tercers, i que sempre que realitzarà algun tipus de cessió de dades personals, es demanarà prèviament el consentiment exprés, informat i inequívoc per part dels usuaris. Totes les dades sol·licitades a través del lloc web són obligatòries, ja que són necessàries per a la prestació d’un servei òptim a l’usuari. En cas que no siguin facilitades totes les dades, no es garanteix que la informació i serveis facilitats sigui completament ajustats a les seves necessitats.

    TEA OR COFFEE SCHOOL OF ENGLISH està complint amb la normativa vigent en protecció de dades, i manifesta que les dades són tractades de manera lícita, lleial i transparent en relació amb l’interessat i adequades, pertinents i limitades a allò que és necessari en relació amb les finalitats per a les quals són tractades.

    TEA OR COFFEE SCHOOL OF ENGLISH garanteix que ha implementat polítiques tècniques i organitzatives apropiades per aplicar les mesures de seguretat que estableixen la normativa vigent en protecció de dades, per tal de protegir els drets i llibertats dels usuaris i els ha comunicat la informació adequada perquè puguin exercir-los.

  • Autorització per a la reproducció i publicació d'imatges

  • Les escoles tenen la voluntat constant de fer difusió i promoció de les seves activitats escolars i extraescolars lectives, mitjançant cartells, fullets informatius, revistes, web municipal i altres mitjans de difusió. En aquestes publicacions es poden incorporar imatges en les que apareguin, individualment o en grup, alumnes de l’escola realitzant les esmentades activitats escolars, per donar a conèixer amb més precisió les diverses iniciatives i propostes acadèmiques que es realitzen. Tanmateix l’escola pot participar en campanyes institucionals per tal de difondre els tipus d’ensenyament propis del Centre adreçades a tots els ciutadans. Totes aquestes propostes de difusió son estrictament informatives i no tenen cap tipus de finalitat comercial o lucrativa. Donat que el dret a la pròpia imatge està reconegut a l’article 18.1 de la Constitució i regulat per la Llei Orgànica 1/1982, de 5 de maig, la Direcció d’aquesta escola demana el consentiment als alumnes majors d’edat i el consentiment dels pares o tutors legals dels alumnes menors d’edat per tal de poder publicar fotografies on aquests o aquestes alumnes apareguin i siguin clarament identificables.

    Autoritzo que la imatge de l'alumne/a Casal pugui aparèixer en fotografies corresponents a activitats escolars lectives, complementaries i extraescolars organitzades pel centre i sempre que estiguin destinades a la difusió de Tea or Coffee School of English, dels seus programes i propostes acadèmiques i de les seves activitats docents a la ciutat. Aquesta autorització concedida pot ser revocada en qualsevol moment mitjançant un escrit adreçat a l’escola on esteu matriculat/da.

  • Autorització per a la reproducció i publicació d'imatges*
  • Com ens heu conegut?*
  • Should be Empty: